Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fick mitt jaktkort i dag

Featured Replies

Publicerat

Fick mitt jaktkort från Naturvårdsverket i dag och jag har ett "mindre" klagomål att framföra...

Kortet, som är av någon typ av tunnt plast, hade de snillarna limmat/bondat på pappret å det kraftigaste att hela skiten gick sönder när man försökte ta loss det.

De första två hörnen jag provade gick bara pappret sönder och när jag testade att ta loss kortet via det tredje hörnen så blev det bara pannkaka av det hela.

Kortet är helt men baksidan är helt demolerat och hur i helsefyr skall man nu kunna fylla i det???

Gör om, gör rätt! :angry:

Publicerat

Jag fick loss mitt i ett helt stycke, men jag fick fan sitta och pilla länge innan det släppte.. <_<

Publicerat

Mitt släppte utan problem, men jag har fått liknande kort och ibland har de gått sönder, ibland har jag varit tvungen att tillgripa knivar och/eller saxar för att få loss dem i läsbart skick. Ett solklart exempel på usel produktutveckling!

Publicerat

Fick mitt för en månad sen eller så (betalade online direkt när dom öppnade) men det var inte plastat alls!

Plasten satt över texten högre upp :blink:

Publicerat

Fick mitt jaktkort från Naturvårdsverket i dag och jag har ett "mindre" klagomål att framföra...

Kortet, som är av någon typ av tunnt plast, hade de snillarna limmat/bondat på pappret å det kraftigaste att hela skiten gick sönder när man försökte ta loss det.

De första två hörnen jag provade gick bara pappret sönder och när jag testade att ta loss kortet via det tredje hörnen så blev det bara pannkaka av det hela.

Kortet är helt men baksidan är helt demolerat och hur i helsefyr skall man nu kunna fylla i det???

Gör om, gör rätt! :angry:

Mitt satt oxå som satan!

Varför denna mängd lim till det lilla kortet??

/Nicke

Publicerat

Mitt jaktkort var inte heller vackert, efter att jag fått använda övervåld för att få loss det. Naturvårdsverket hade väl för mycket pengar på limkontot i år.

Publicerat

-Jag tycker att det var lika illa förra året

Publicerat

Mitt kort lossa fin fint :D

Mvh.