Publicerat Juli 21, 201114 yr Hej Hej Efter att ha lurpassat på detta forum ett tag så tänkte jag att jag skulle presentera mig Jag heter Sara och är 21 år, och jag bor i Västmanlands norra delar, jaktintresset väcktes inte för så längesedan, Håller på att ta jägarexamen tillsammans med min Pappa, vi har Joakim (Teffek), som finns på detta forum, som Lärare, eller vad man ska kalla de jag bor hemma tillsammans med min pappa, vi har 3 hundar varav 1 av dom är min, en Tik på 1½ år som är en Schäfer blandis, tog över henne från en annan familj för snart 1 år sedan, som inte hade tid för en ung hund, hon har ett svagt intresse för att spåra så ska jag se om hon kan tycka det är roligt att spåra och göra henne till en Eftersökshund. vad mer kan man säga? bara att fråga om ni undrar något Hälsningar Sara G
Publicerat Juli 21, 201114 yr Välkommen hit in...... Håll ögonen öppna så han inte missar något på kursen..... Hälsa från mig....
Publicerat Juli 21, 201114 yr Författare Välkommen hit in...... Håll ögonen öppna så han inte missar något på kursen..... Hälsa från mig.... Hehe det ska jag göra och tack för de varma välkomnandet alla
Publicerat Juli 21, 201114 yr Hej Hej Efter att ha lurpassat på detta forum ett tag så tänkte jag att jag skulle presentera mig Jag heter Sara och är 21 år, och jag bor i Västmanlands norra delar, jaktintresset väcktes inte för så längesedan, Håller på att ta jägarexamen tillsammans med min Pappa, vi har Joakim (Teffek), som finns på detta forum, som Lärare, eller vad man ska kalla de jag bor hemma tillsammans med min pappa, vi har 3 hundar varav 1 av dom är min, en Tik på 1½ år som är en Schäfer blandis, tog över henne från en annan familj för snart 1 år sedan, som inte hade tid för en ung hund, hon har ett svagt intresse för att spåra så ska jag se om hon kan tycka det är roligt att spåra och göra henne till en Eftersökshund. vad mer kan man säga? bara att fråga om ni undrar något Hälsningar Sara G Hej och välkommen hit! Har själv jaktmark i skinskattebergstrakten. //John
Publicerat Juli 21, 201114 yr Författare Hej och välkommen hit! Har själv jaktmark i skinskattebergstrakten. //John okej, vartdå? Åter tack för de varma välkomnandet