Publicerat Juli 21, 201115 yr Hejsan folket på jaktsidan. Här har jag min senaste att visa blad pär björkman i 13C26 skaft i a-stabbad och färgad björkvril buffelhorn och läder Slida i rårands läder Vad tycker ni?
Publicerat Juli 21, 201115 yr Författare tackar tackar:D det var första gånen jag körde med svängda inlägg och första gången ja gjorde en sån slida.
Publicerat Juli 22, 201115 yr Otroligt vackert arbete! Märks inte att det va en förstagångare. Keep up the Good work. /Lilltysken
Publicerat Juli 23, 201115 yr Jaa, vad ska man säga. Mycket fint arbete o bilderna talar för sig själv.
Publicerat Juli 25, 201115 yr Författare Ja jag har då inte tänkt att spara den Men den kanske åker in i fin skåpet
Publicerat Juli 25, 201115 yr nej, nej inte finskåpet, en sån snygg & funktionell kniv förtjänas att användas ordentligt J.
Publicerat Juli 25, 201115 yr nej, nej inte finskåpet, en sån snygg & funktionell kniv förtjänas att användas ordentligt J. +1 Seved
Publicerat Juli 25, 201115 yr ""SchweinhunT"" jag tycker det borde vara handikapp på er som kan sådär bra så ni bara får visa bilder i 4 färger eller nåt... så vi andra dödliga kan vara med lite. büffelhyrn är så schnyggt zå man kan dö herr general! lite avund där minst sagt... /Kalle
Publicerat Juli 26, 201115 yr Författare När ska jag använda den då, ingen jaktlicens har jag, och knivar att ha i skogen det har jag redan, jag gör dom för att jag tycker det år ruskigt kul! Och byffelhyrn är ett underbart material att hålla på med och lystern och glansen på det är det inte mycket som slår! Underbart helt enkelt!
Publicerat Juli 26, 201115 yr När ska jag använda den då, ingen jaktlicens har jag, och knivar att ha i skogen det har jag redan, jag gör dom för att jag tycker det år ruskigt kul! Och byffelhyrn är ett underbart material att hålla på med och lystern och glansen på det är det inte mycket som slår! Underbart helt enkelt! Du kanske borde lägga ut den till försäljning? Fina knivar brukar inte vara svårsålda på den här forumet. Skulle ha lagt ett bud själv om jag bara hade haft pengar...