Publicerat Juli 23, 201114 yr ja som titeln antyder så är jag lite intresserad av vad ni tror om denna studsare, en 6,5a med helstock. han som säljer den säger ju såklartr att den är toppen osvosv.. jag skulle vilja ha lite andra synpunkter kring just den. kom gärna med egna erfarenheter och synpunkter. ja, lite ris och ros helt enkelt! tack! /karl
Publicerat Juli 23, 201114 yr Vad är det för modell? Jag hade en Luxus men ej helstock som jag ångrar att jag sålde. Mycket trevligt vapen. Vad begär han för pris?
Publicerat Juli 23, 201114 yr Författare Vad är det för modell? Jag hade en Luxus men ej helstock som jag ångrar att jag sålde. Mycket trevligt vapen. Vad begär han för pris? jag tror han vill ha runt 3000 för den, vet inte vad det är för modell, det enda jag vet är att den är en helstock och har kaliber 6,5 x)
Publicerat Juli 23, 201114 yr Det låter som ett kanon pris för en Mannlicher, kolla stocken ordentligt bara. Jag har en model L i 308, ett mycket trevligt och välskjutande vapen.
Publicerat Juli 23, 201114 yr 3000 låter onekligen som ett väldigt bra pris oavsett modell. Kolla kolven som sagt. Särskilt kolvhalsen är en svag punkt har jag för mig.
Publicerat Juli 23, 201114 yr Författare aah jag har också hört att helstockar kan vara lite känsliga just. men jag har ingen erfarenhet själv då jag ska köpa min första studsare. några allmänna tips och råd som jag kan ha nytta av närjag ska åka och kolla på den imorgon(förutom stocken)?
Publicerat Juli 24, 201114 yr Författare nu har jag varit och kollat på den, jag tycker att den verkar helt ok, lite smårepo, men det får man väl ta. den var av modell LG(?) och jag får nog loss den för 2500. vad tror ni käre vänner, är det nått att ha? tilläggas bör kanske att jag får med nått slitet sikte med fast 4x zoom. tack /karl
Publicerat Juli 24, 201114 yr Köper inte du den vill jag har den! smäcker och fin bössa! sköt fö mina första älgar med en mannlicher i kaliber 6.5x55 Andreas
Publicerat Juli 24, 201114 yr nu har jag varit och kollat på den, jag tycker att den verkar helt ok, lite smårepo, men det får man väl ta. den var av modell LG(?) och jag får nog loss den för 2500. vad tror ni käre vänner, är det nått att ha? tilläggas bör kanske att jag får med nått slitet sikte med fast 4x zoom. tack /karl nu vet jag inte om det är samma modell men farsan(6,5x55) och farfar(308) har var sin helstockare av mannlischer från 70 talet farsan har skötet ca 50 älgar med sin och farfar säkert närmare 200 med sin aldrig några problem med dom har själv också en mannlischer fast inte helstockare också 70talet mycket bra precision och funktionssäkra vapen ,måste vara ett väldigt bra pris du får den för så mitt tips är slå till du kommer inte ångra dig