Publicerat Juli 25, 201115 yr Någon av er som vet vart man kan få tag i en snygg och trevlig kolv till min bössa tycker om den och så skjuter den så fint men är inte riktigt överrens med kolven det är en så kallad paddel kolv jag har. och jag stör mig mycket på gropen i kolven . det är en Ruger M77 Mark II 308w mvh emil
Publicerat Juli 25, 201115 yr Jag har köpt en McMillan till min m77 dock ej en MKII, men de gör kolvar till den också! MCMillanUSA Inte billigast, men riktigt bra, tycker jag.
Publicerat Juli 25, 201115 yr Författare Jag har köpt en McMillan till min m77 dock ej en MKII, men de gör kolvar till den också! MCMillanUSA Inte billigast, men riktigt bra, tycker jag. ok tack men skulle helst vilja ha en träkolv tror jag om det finns
Publicerat Juli 25, 201115 yr OK, då kanske det här kan vara nåt: Boyd's Där har du några modeller till rätt humana priser, även om frakt och tull tillkommer!
Publicerat Juli 25, 201115 yr Författare OK, då kanske det här kan vara nåt: Boyd's Där har du några modeller till rätt humana priser, även om frakt och tull tillkommer! tack hitta en där vid namn PRAIRIE HUNTER till ruger i laminat