Publicerat Juli 27, 201115 yr Ska köpa köpa lite nya kläder inför hösten och ska slå till på ett par skinnbyxor denna gång! Har kollat på Cress skinnbyxor och skinnskjorta, men det finns ju andra tillverkare också. Vad säger ni som redan har, vad rekommenderas ??
Publicerat Juli 27, 201115 yr Köpte mina på ITAB för nog 8 år sedan. Har funkat kanon. Är dock i behov av en skräddare till att sy om fickor och innertyg. Fick extra innertyg men det har jag slarvat bort. Funkar kanon som hundförarbyxor och håller fint i törnen och sly. Detta till ett vettigt pris
Publicerat Juli 27, 201115 yr Köpte mina på ITAB för 2 dagar sen, så det är kanske lite tidigt att uttala sig om dom. Verkar bra ialla fall.
Publicerat Juli 27, 201115 yr Ska köpa köpa lite nya kläder inför hösten och ska slå till på ett par skinnbyxor denna gång! Har kollat på Cress skinnbyxor och skinnskjorta, men det finns ju andra tillverkare också. Vad säger ni som redan har, vad rekommenderas ?? laderprodukter.se har fina skinngrejer även swedteams är bra har i och för sig haft dom bara ett år men helnöjd än så länge
Publicerat Juli 27, 201115 yr Går i samma tankar. Har ett par sedan många år från Handelsboden och har varit nöjd med dem men... Många skinnbyxor tycker jag saknar det som bra jaktbyxor ska ha: Höjd rygg, knappar för ev hängsler samt åtsnörning (med krok) i benen. Har dock hittat ett par hos (sketadyrt) Härkila, men ej provat dessa än...