Publicerat Mars 28, 200620 yr Jag heter Henrik, läser Juridik i Uppsala och kommer ursprungligen från Härjedalen. Jagat sedan barnsben och jagar numera mycket med Erkon som också finsn på detta forum. Favoritjakter är Älgjakt och Toppfågeljakt och min första och största äkg sköts som 15 åring... : Bara att fråga om de skulle va nåt! hej hopp! /Henke
Publicerat Mars 28, 200620 yr Tjena MrSkovel! Kul nick. Var i Härliga Härjedalen kommer du ifrån? Själv bor jag i Residensstaden. / Johan
Publicerat Mars 28, 200620 yr Nu ser jag att din mejladress är @djursvallen. Är du släkt med Erik Olofsson? / Johan
Publicerat Mars 28, 200620 yr Hej och Välkommen! Hoppas att du kommer att trivas på ett superbt forum! MVH/Jocke
Publicerat Mars 28, 200620 yr Författare Jo jag Är släkt med Erik Olofsson, någon du vet vem de är? /Henrik
Publicerat Mars 28, 200620 yr Jo jag Är släkt med Erik Olofsson, någon du vet vem de är?/Henrik Jag har jobbat som helikoptertekniker en massa år. Vi var och kalkade runt knutarna. I Härjedalen är ju Erik MrKalk skulle man kunna säga. / Johan
Publicerat Mars 28, 200620 yr Författare Jag har jobbat som helikoptertekniker en massa år. Vi var och kalkade runt knutarna. I Härjedalen är ju Erik MrKalk skulle man kunna säga./ Johan Ok! Du har du alltså varit på mina jaktmarker då! Erik är min farfar.. /H