Publicerat Juli 28, 201114 yr Ja nu är det så att jag har inte hittat nån karta över jaktområdet jag ska jaga i och då har jag kollat på Lantmäteriet och där har dom både fastighetskartan och terrängkartan. Men på fastighetskartan verkar det som att man inte får med hela jaktområdet. Nån som har fastighetskartan och vet om man kan välja så att man får det område man behöver?
Publicerat Juli 28, 201114 yr Du kan beställa kartan anpassad efter dina behov via LM. Jag tycker att du skall ringa till deras kundtjänst och prata igenom det hela så skall du se att det löser sig på ett bra sätt. /Christian
Publicerat Juli 28, 201114 yr Författare Du kan beställa kartan anpassad efter dina behov via LM. Jag tycker att du skall ringa till deras kundtjänst och prata igenom det hela så skall du se att det löser sig på ett bra sätt. /Christian Ok jamen det låter ju kanon. Tackar för det snabba svaret!
Publicerat Juli 28, 201114 yr Bara att gå in på hemsidan och välja område/utsnitt och skala. Fick hem en Fastighetskarta så sent som idag i skala 1:15000
Publicerat Augusti 24, 201114 yr Terrängkartan finns också på en känd svensk sajt, men den är nog mest för moraliskt tvivelaktiga personer Länk till googlesökning
Publicerat Augusti 25, 201114 yr Ja nu är det så att jag har inte hittat nån karta över jaktområdet jag ska jaga i och då har jag kollat på Lantmäteriet och där har dom både fastighetskartan och terrängkartan. Men på fastighetskartan verkar det som att man inte får med hela jaktområdet. Nån som har fastighetskartan och vet om man kan välja så att man får det område man behöver? var ligger området?