Publicerat Juli 29, 201114 yr Hallå! Jag heter Fredrik Lindvall, men kallas av mina vänner för Lille. Anledningen till att jag kallas lille är för att de var 3 st Fredrik:ar i byn där jag växte upp och jag var minst av dom 3 så då fick ju jag de självklara namnet Lille som lever kvar än idag. Jag är född 1987. Sommaren 2010 blev jag pappa till en pojke vars namn är Ludwig. Jag bor i en liten by ca 6 km utanför Kalix som heter Gammelgården, där bor jag tillsamans med min sambo Nina, min son och våran hund Sarek. Sarek (hunden) är en stor golden retriver hane, men jag brukar kalla rasen för "Golden Retarded" för att han är lite "små trög" Han har jag oftast med i skogen, han är ju ingen bra jakthund, men han hjälper mig att hitta fågel. Alltså en stötande fågelhund utan tänk Samt appotör vid sjöfågel jakt. Jag har jagat så länge jag kan minnas, har följt med farsan på älgjakt från de att man var jätte liten. Jag sköt min första orrtupp då jag var 12 år tillsammans farsan. Jag tog dock inte jägarexamen fören 2009. Jagar bara småvilt, mest då skogsfågel. Jag har ju ett arbete också! Jag var arbetsledare på ett stort företag som gör våtrumsmoduler. Blev nu efter nyår nedgraderar till förste man då dom skar ner på arbetsledare från 15 till 5 st. Är mest glad för att man har kvar ett arbete Skit jakt på er! Med vänliga hälsningar Fredrik Lindvall Redigerad Januari 3, 201214 yr med lille_98
Publicerat Juli 29, 201114 yr Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Du har hunnit med ganska mycket för din ringa ålder.
Publicerat Juli 29, 201114 yr Författare Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Du har hunnit med ganska mycket för din ringa ålder. Tack så mycke ja man hinner ganska mycke, bara man inte ligger på latsidan
Publicerat Juli 29, 201114 yr Tack så mycke ja man hinner ganska mycke, bara man inte ligger på latsidan Så sant, så sant!