Publicerat Juli 29, 201114 yr Jag flyttar om en månad ner till Sveg för att jobba och skulle vilja höra mig för om det är nån som har, eller vet av, tillgängliga jaktmarker i området. I första hand för småviltsjakt men eventuellt älg från nästa år om vi inte köpt hus med jakträtt innan dess. Skickad från min mobil
Publicerat Juli 29, 201114 yr flyttat ner? kommer man längre norrut? ska höra med min hunduppfödare som bor där i trakterna o se om dom kanske vet någon mark. mvh
Publicerat Juli 29, 201114 yr Ståkkhålms-perspektiv tror jag!?? Sveg ligger ju för bövelen i södra halvan av Sverige...om än knappt Sent from my LT15i using Tapatalk
Publicerat Juli 30, 201114 yr Ståkkhålms-perspektiv tror jag!?? Sveg ligger ju för bövelen i södra halvan av Sverige...om än knappt Sent from my LT15i using Tapatalk +1
Publicerat Juli 30, 201114 yr nja de vore ju illa då jag bor 55mil sydwäst om sthlm sveg är mitt ute i ingenstans. dock väldigt fina marker där! Huggis: inte pratat med dom ännu men förmedlar så fort jag har pratat med dom
Publicerat Juli 30, 201114 yr Författare Tack Turbo Hunter! Sveg är söderut, en så där 62 mil sydväst. Skickad från min mobil
Publicerat Juli 30, 201114 yr Sveg och trakten kring sveg gillar jag skarpt. Har inte jagat där men väl fiskat lite. Hade det funnits jobb i min bransch hade jag kunnat tänka mig att bo där. Gick på folkhögskola några månader i sveg och lärde mig svartsmide en gång i tiden. Som sagt, trevligt område med fin natur.
Publicerat Juli 30, 201114 yr Författare Sveg och trakten kring sveg gillar jag skarpt. Har inte jagat där men väl fiskat lite. Hade det funnits jobb i min bransch hade jag kunnat tänka mig att bo där. Gick på folkhögskola några månader i sveg och lärde mig svartsmide en gång i tiden. Som sagt, trevligt område med fin natur. En av orsakerna till varför jag blev så glad när jag erbjöds tjänsten där, min fru likaså. Skickad från min mobil
Publicerat Juli 30, 201114 yr En av orsakerna till varför jag blev så glad när jag erbjöds tjänsten där, min fru likaså. Skickad från min mobil Ohyggligt bra veterinärer i området har du också...! ;) Sent from my LT15i using Tapatalk
Publicerat Juli 30, 201114 yr Författare Ohyggligt bra veterinärer i området har du också...! ;) Sent from my LT15i using Tapatalk Bra att veta när hunden ska in och få sin årliga spruta. Skickad från min mobil