Publicerat Juli 30, 201114 yr Var igår till en jaktbutik i 08 området för att köpa optilock ringar till min Vixen. Fick pröjsa 1700:- för endast ringarna tyckte det var lite i överkant men behövde grejerna snabbt så det var bara att dega. Nu när jag sätter mig vid datorn och kollar lite priser inser jag att det finns mer än ett ställer där ringarna kostar 995:- och baserna 650:-. Hur i h-vete kan man vara nästan 100% dyrare ut till kund, inte annat än att man känner sig lite blåst. Självklart mitt eget fel på sätt och vis, jag hade ju möjlighet att kolla innan och jag visste nog att det skulle vara lite dyrare att handla i 08 men inte hade jag räknat med närmare 100% som sagt. Någon som har en uppfattning om vad riktpriset är? Tobbe
Publicerat Juli 30, 201114 yr Var igår till en jaktbutik i 08 området för att köpa optilock ringar till min Vixen. Fick pröjsa 1700:- för endast ringarna tyckte det var lite i överkant men behövde grejerna snabbt så det var bara att dega. Nu när jag sätter mig vid datorn och kollar lite priser inser jag att det finns mer än ett ställer där ringarna kostar 995:- och baserna 650:-. Hur i h-vete kan man vara nästan 100% dyrare ut till kund, inte annat än att man känner sig lite blåst. Självklart mitt eget fel på sätt och vis, jag hade ju möjlighet att kolla innan och jag visste nog att det skulle vara lite dyrare att handla i 08 men inte hade jag räknat med närmare 100% som sagt. Någon som har en uppfattning om vad riktpriset är? Tobbe Jag köpte optilock medium igår i butik i sthlm för 1000:- så vart var du?
Publicerat Juli 30, 201114 yr Författare Jag köpte optilock medium igår i butik i sthlm för 1000:- så vart var du? Hunt