Publicerat Juli 31, 201114 yr Rödräv på lock är en ny film som lindroth har gjort o kan säga på förväg att det är den bästa film som gjorts om lockjakt på röd räv o om ni vill för beställa filmen så fins den här. http://www.pantheon....ed-2/styled-12/ Trailer Mvh.
Publicerat Augusti 1, 201114 yr Undrar om inte Flexen fick något paket från oss för utvärdering?? /Mike
Publicerat Augusti 1, 201114 yr Författare Undrar om inte Flexen fick något paket från oss för utvärdering?? /Mike Stämmer håller på med sista pipan Mvh.
Publicerat Augusti 1, 201114 yr Stämmer håller på med sista pipan Du ska ha minst tre fällda vilt för varje enskild pipa som underlag Mvh!
Publicerat Augusti 1, 201114 yr Författare Du ska ha minst tre fällda vilt för varje enskild pipa som underlag Mvh! Det blir svårt Mvh.
Publicerat Augusti 2, 201114 yr Var precis i kontakt med producenten. Filmen är alltså inte ute för försäljning ännu utan släpps under hösten.
Publicerat September 7, 201114 yr Grymt!!! Vart får man tag på sådana "myspys" kläder som han har i filmen, dvs mask och allt i fleece??
Publicerat September 7, 201114 yr Författare Grymt!!! Vart får man tag på sådana "myspys" kläder som han har i filmen, dvs mask och allt i fleece?? Tror att det är det här stället. http://ranchosafari.com/index.php?main_page=index&cPath=10 Mvh.
Publicerat September 7, 201114 yr Tackar Flex!! Jag har blivit så extremt biten av detta med vakjakt på räv så att det är helt otroligt! Lusläser och tittar på allt som har med detta att göra!! tack återigen för länken!!
Publicerat September 7, 201114 yr Personligen kommer jag inte köpa ett skit mer från Lindroth innan jag får flyt på min lock. Uppenbarligen gör jag nåt fel - har sett första filmen flera gånger och lockat ca. 20 pass utan resultat med alla möjliga pipor i "rätt" vind. Så för mig är inte fler filmer rätt medicin utan snarare att tänka om och göra rätt framöver
Publicerat September 7, 201114 yr Författare Tackar Flex!! Jag har blivit så extremt biten av detta med vakjakt på räv så att det är helt otroligt! Lusläser och tittar på allt som har med detta att göra!! tack återigen för länken!! Du menar lockjakt va ? Ja det är den mest spännande jakten tycker jag då jag brinner för det här med lock försöker förmedla mitt kunnande va gäller pipor o kläder hur man gör så andra kan få uppleva när en räv kommer oslagbart Mvh.
Publicerat September 7, 201114 yr Både och ska jag väl säga Är lite mer för att sitta och vaka, men locken är rolig den med...måste dock öva mer
Publicerat September 7, 201114 yr Hur fungerar det att locka på natten?? Och om det går, vilken pipa skulle du köra med då??
Publicerat September 8, 201114 yr Författare Både och ska jag väl säga Är lite mer för att sitta och vaka, men locken är rolig den med...måste dock öva mer Ok tråden handlar ju om lockjakt så jag blev lite undrande vakjakt är ju otroligt spännande det med Hur fungerar det att locka på natten?? Och om det går, vilken pipa skulle du köra med då?? En fullmånes kväll o snön ligger o du ser låångt är riktigt trevlig då skulle jag börja med ett fågelläte o sen pröva ett harskrik sen är det viktigt att du smyger ljudlöst ut till passet. Mvh.
Publicerat September 8, 201114 yr Författare F*n vad det ska experimenteras Det är ett måste för o lyckas Mvh.