Publicerat Juli 31, 201114 yr Hej, Har en Sako Quad 22LR och vill köp en bipod. Hur tar jag bort rembygeln fram? Kan någon tipsa om en bra bipod - jag vill kunna skjuta liggandes och från bänk - de flesta verkar vara så höga (jag vill ju inte få ryggskott ;D). Harris och ShootersRidge verkar vara "stabila".
Publicerat Juli 31, 201114 yr Författare öhmm på min quad så är dom löstagbara så här bör dom se ut Exakt så ser dem ut, men jag får inte bort dem - ska man snurra? Eller ska man bara dra? jag tycker att jag har gjort både och, men tydligen gör jag fel .
Publicerat Juli 31, 201114 yr Exakt så ser dem ut, men jag får inte bort dem - ska man snurra? Eller ska man bara dra? jag tycker att jag har gjort både och, men tydligen gör jag fel . bara att dra men enklast är nog att trycka på med nått hårt på den lilla tappen på bild 1
Publicerat Juli 31, 201114 yr Författare bara att dra men enklast är nog att trycka på med nått hårt på den lilla tappen på bild 1 Ska testa nu - tack för snabbt svar och grymma bilder ,D
Publicerat Juli 31, 201114 yr Ska testa nu - tack för snabbt svar och grymma bilder ,D varsågod grymt kassa bilder menar du jäfla mobilkameror
Publicerat Juli 31, 201114 yr Författare varsågod grymt kassa bilder menar du jäfla mobilkameror Det gick med en bläckpenna ;D;D;D. Nja, bilderna var ju ur fokus, men vafan - det skiter man ju i. De funkade ju ;D. Har du några bra benstöd att tipsa om?
Publicerat Juli 31, 201114 yr Det gick med en bläckpenna ;D;D;D. Nja, bilderna var ju ur fokus, men vafan - det skiter man ju i. De funkade ju ;D. Har du några bra benstöd att tipsa om? jag gillar harris bipods finns i alla längder dock kan dom skramla lite iom fjädern som sitter på varje ben men dom verkar riktigt hållbara (jag har inte lyckats sabba dom än)
Publicerat Juli 31, 201114 yr Författare jag gillar harris bipods finns i alla längder dock kan dom skramla lite iom fjädern som sitter på varje ben men dom verkar riktigt hållbara (jag har inte lyckats sabba dom än) Ok. Vilken längd passar liggande och bänkskytte? Typ 15-25 cm? Visst får jag problem med gräs vid jakt, men det är inte det primära.
Publicerat Juli 31, 201114 yr Ok. Vilken längd passar liggande och bänkskytte? Typ 15-25 cm? Visst får jag problem med gräs vid jakt, men det är inte det primära. Det är Harris 6"-9" med tilt (Swivel på engelska) du ska ha till liggande/bänk.
Publicerat Juli 31, 201114 yr Författare Det är Harris 6"-9" med tilt (Swivel på engelska) du ska ha till liggande/bänk. Ok - kan Jaktia ha dem, eller möjligtvis Torsbo - ska till Jaktia i morgon iaf, och Torsbo på tisdag - jaktaffärer .
Publicerat Juli 31, 201114 yr sajmon är mitt i prick på höjden jag har dock 2 par ett för jakt (12-25) å ett för bana (9-12) dom långa är nästan perfekta för sittande skytte med
Publicerat Juli 31, 201114 yr Författare sajmon är mitt i prick på höjden jag har dock 2 par ett för jakt (12-25) å ett för bana (9-12) dom långa är nästan perfekta för sittande skytte med Ok - då ska jag botanisera ;D