Publicerat Augusti 4, 201115 yr Här en liten necker som jag gjort till min fru, knivens längd är endast 90mm och gjord på ett Lauri blad. Skaftet av acryl och ebenholtz. Fotona har tagits av min fru (kanske märks på arrangemanget) och kanske tilltalar forumets kvinnliga medlemmar.
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Elegant, gillar särskilt det smidiga intrycket slidan får med den där linjen som "följer" kniven och det bearbetade lädret utanför denna.
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Snyggt, läcker effekt i akrylen! Så du gör halsknivar till din fru med! Mvh / Karl-Erik
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Författare Snyggt, läcker effekt i akrylen! Så du gör halsknivar till din fru med! Mvh / Karl-Erik Vi ska till Lofoten inkommande söndag och stanna där en vecka så jag tyckte det kunde passa bra med en necker till henne för ev små strandfynd, och så blev hon faktiskt glad när hon fick den.
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Vi ska till Lofoten inkommande söndag och stanna där en vecka så jag tyckte det kunde passa bra med en necker till henne för ev små strandfynd, och så blev hon faktiskt glad när hon fick den. Va??? Blev hon GLAD över kniven?? Konstigt, hörrudu! En sån där vacker gåva kan ju få vilken kvinna som helst på fall. Mycket vacker!
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Författare Va??? Blev hon GLAD över kniven?? Konstigt, hörrudu! En sån där vacker gåva kan ju få vilken kvinna som helst på fall. Mycket vacker!
Publicerat Augusti 5, 201115 yr Inte direkt min smak,men så är jag ju inte kvinna heller. Men däremot ett vacker arbete med härliga färger och material. Lilltysken