Publicerat Augusti 4, 201115 yr Hej ! Jag går i tankarna att köpa en astro enhet med dc 40 halsband. Vet av de som säljer importerade enheter lite billigare. Min fråga till er som kan lite mer är om det finns några stora nackdelar med importerade enheter ? Dvs problem med uppdateringar, kunna lämna in enheten på service? osv MVH Petter
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Har för mig att du inte kan se andras hundar med en europeisk/svensk enhet på din amerikanska. Har du räknat med frakt och tull? Hur mycket skiljer det? /Johan
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Författare Har för mig att du inte kan se andras hundar med en europeisk/svensk enhet på din amerikanska. Har du räknat med frakt och tull? Hur mycket skiljer det? /Johan Okej ! Skiljer en dryg 1000lapp om jag köper av han som importerar. Men om det är så att man inte kan se andras hundar så är det ju ett stort minus.. för nog skulle det vara kul kunna följa någon jaktkompis hund Kanske är till att vara dumsnål att köpa en importerad när det bara skiljer ca 1000kr (:
Publicerat Augusti 4, 201115 yr håller med om att du ska köpa det grannarna och kompisarna har, det kan vara till stor hjälp när hunden försvinner ur din räckvidd, annars är det nog samma kvallitet på usa modellen som nordic'en, jag tvivlar på alla myter om att det skulle vara bättre räckvidd på nån av dem. uppdateringar gör man ju lätt via garmins sida oavsett modell,
Publicerat Augusti 4, 201115 yr En nackdel med USA modellen är att Garmin Sverige inte reparerar om den går sönder. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=63.056989,17.011925 - Sent from my iPhone using Tapatalk
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Författare Okej tack för de snabba svaren ! Var ju klart fler fördelar med att köpa en astro nordic! Då blir det en nordic modell ! Den extra tusenlappen kan nog fort betala sig ifall det blir något strul med grejerna:) /Petter
Publicerat Augusti 4, 201115 yr Okej tack för de snabba svaren ! Var ju klart fler fördelar med att köpa en astro nordic! Då blir det en nordic modell ! Den extra tusenlappen kan nog fort betala sig ifall det blir något strul med grejerna:) /Petter Det tror jag också, då jag bytt två dc30 halsband och en handenhet på två säsonger på garantin, har aldrig varit några problem, snabbt handläggande & snabba retur leveranser. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=63.056989,17.011925 - Sent from my iPhone using Tapatalk