Publicerat Augusti 7, 201114 yr Som det låter behöver jag hjälp hur man byter bakkappan på min blaser r93 pro.... Hur slippar jag in din lättast, var sitter skruvarna? (vill ju inte gör för mkt hål...) Jag kan va ute o cyckla men hjälp mig, gärn med bilder. Tackar på förhand! mvh Marcus
Publicerat Augusti 7, 201114 yr Som det låter behöver jag hjälp hur man byter bakkappan på min blaser r93 pro.... Hur slippar jag in din lättast, var sitter skruvarna? (vill ju inte gör för mkt hål...) Jag kan va ute o cyckla men hjälp mig, gärn med bilder. Tackar på förhand! mvh Marcus Ta av den gamla först så ser du var hålen sitter. Dra ett finger tvärs över bakkappan så kommer du att se glipan där skruvarna sitter. Torx 15 eller 20. Finns färdiga bakkappor att köpa som du inte behöver slipa!
Publicerat Augusti 8, 201114 yr Testade att ta bort bakkappan med ovan info funkade med torx15 men skruvade ena skruven så långt ut att skallen blev synlig och då visade det sig att det var insex inte torx.