Publicerat Augusti 8, 201115 yr Har jagat runt lite efter en stock till min Varberger, då hittade jag den här sidan. http://www.ltw.nu/main.asp?sida=21&scroll=-210&page=11 Mailade till han ang pris etc. Och han ville ha 2850:- för att göra en stock till mig med europeisk valnöt i klass AA, han sa att priset var lite högre än normalt för att jag ska ha en för vänster mekanism. Stocken är inpassad till 95% utan bakkappa och nätskärning. Låter väl rätt billigt elr? :S
Publicerat Augusti 10, 201115 yr Jadå. Betala inget i förskott är min erfarenhet. PMa om du vill veta mer.
Publicerat Augusti 10, 201115 yr Betala inget i förskott är min erfarenhet. Har tyvärr samma erfarenhet men då gällde det köp av ett vapenskåp.
Publicerat Augusti 10, 201115 yr Författare Jadå. Betala inget i förskott är min erfarenhet. PMa om du vill veta mer. Du har PM.
Publicerat Augusti 11, 201115 yr Tråkigt när det blir sådär. Jag handlade mycket av honom i mitten-slutet av 90-talet, inga problem då och en trevlig filur. Fast å andra sidan tyckte jag detsamma om riksvapenvandalen KG Nilsson i början. Ni kanske inte ska lita på mitt omdöme... -- Mats
Publicerat Augusti 11, 201115 yr Handlade också en del av honom på 90 och början av 2000-talet, och allt funkade bra. Har även sett ett par byggen som han har gjort med olika mauserlådor och laminatkolvar, och de var välgjorda. //Danne
Publicerat Augusti 11, 201115 yr Författare Man kan ju iof erbjuda halva kostnaden i förskott om han går med på det. Fast han sa ju att han ville ha hela i förskott, men om han vill sälja så borde han ju gå med på det.