Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är AHolgersson?

Featured Replies

Publicerat

Hej!

För att presentera mig så vill jag säga att jag är en 22-årig jägare med på tok för långt till jaktmarkerna.

Jag bor utanför Halmstad och jagar främst på familjens mark i Västerbotten, där jag för övrigt lade ner min första älg i höstas (en liten nätt sextaggare).

Men hemma i Halland blir det lite rådjurspyrsch på sensommaren och kråkfågeljakt på vänner och bekantas jordbruk så ofta jag kan.

För att stilla mitt sug efter skogen så ägnar jag mig också mycket åt "allmänt" friluftsliv och är scoutledare, vilket för övrigt är ett

fantastiskt sätt att sprida intresset av att vistas i skogen till våra små medborgare!

På den lilla tid jag har hunnit spendera här på forumet har jag redan fått mängder med ny kunskap och inspiration, jag är övertygad om att det kommer bli mer vart det lider!

På återhörande!

Publicerat

Hej!

För att presentera mig så vill jag säga att jag är en 22-årig jägare med på tok för långt till jaktmarkerna.

Jag bor utanför Halmstad och jagar främst på familjens mark i Västerbotten, där jag för övrigt lade ner min första älg i höstas (en liten nätt sextaggare).

Men hemma i Halland blir det lite rådjurspyrsch på sensommaren och kråkfågeljakt på vänner och bekantas jordbruk så ofta jag kan.

För att stilla mitt sug efter skogen så ägnar jag mig också mycket åt "allmänt" friluftsliv och är scoutledare, vilket för övrigt är ett

fantastiskt sett att sprida intresset av att vistas i skogen till våra små medborgare!

På den lilla tid jag har hunnit spendera här på forumet har jag redan fått mängder med ny kunskap och inspiration, jag är övertygad om att det kommer bli mer vart det lider!

På återhörande!

Välkommen scoutledare :D

Publicerat

Hej & välkommen hit!biggrin.gif

Publicerat

Välkommen i klubben :D

Publicerat

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!

Publicerat

Välkommen var i Västerbotten jagar du?

Publicerat

Varit nere i Rinkaby händelsevis?

Välkommen!

Publicerat
  • Författare

Välkommen var i Västerbotten jagar du?

Tackar! I Videlund, strax ovanför Granö.

Varit nere i Rinkaby händelsevis?

Välkommen!

Ja, faktiskt! Men inte under själva lägret, jag passade

på att åka dit innan och hälsa på medans de byggde upp det.

Tackar för det!

Publicerat

Välkommen hit ;)

Visst är det ett trevligt sätt att få upp intresset för naturen, själv är jag enda ledaren i kåren som jagar, jag blir ibland lite förtvivlad över de övriga ledarnas bristande kunskaper och förståelse för sambanden i naturen så det blir att utbilda både stora och små:lol:

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

Välkommen!