Publicerat Augusti 14, 201115 yr Är de inte rent av brottsligt att lägga skolstarten, grundskolan, den 25e Aug. Hur gör man för att stämma vederbörande eller ätm se till att datumet ändras? Jag inte bara har barn i skolan utan jobbar där med!
Publicerat Augusti 14, 201115 yr Kan du inte ta en studiedag själv råkade jag få 6v semester från 2:a augusti
Publicerat Augusti 14, 201115 yr Jag börjar 1:an på jaktlinjen, ryssbygymnasiet, den 16:e augusti. Hur tänker dom? .... -.- /Gustaf
Publicerat Augusti 14, 201115 yr Är de inte rent av brottsligt att lägga skolstarten, grundskolan, den 25e Aug. Hur gör man för att stämma vederbörande eller ätm se till att datumet ändras? Jag inte bara har barn i skolan utan jobbar där med! Här på folkhögskolan i norberg börjar vi den 15, jag tänkte dock vara duktig och bara passa lite bock på morgonen före skolan och sedan på kvälen efter skolan, känns som att det kan behövas eftersom jag kommer vara borta två veckor på jakt under hösten.