Publicerat Augusti 14, 201114 yr Tänkte visa upp lite av vad som är klart till 4:e Septembers öppet hus här på Snäckhults gård. Mvh / Karl-Erik
Publicerat Augusti 14, 201114 yr Mycket vackra alster,den med det mörkaste skaftet är min favorit av dom. Lycka till med öppet hus till er!
Publicerat Augusti 14, 201114 yr Riktigt snygga, gillar 2an bäst. Klassiska knivar men ändå inte... på ett positivt sätt! J.
Publicerat Augusti 14, 201114 yr Författare Tack! Det roliga är att det är björk i allihopa, fast olika typer. 2:an är en 3 fingers kniv, en typ av halskniv...om man har tjurnacke då det är över 4mm gods i stålet Mvh / Karl-Erik
Publicerat Augusti 14, 201114 yr Riktigt vackra skapelser! Oturligt nog är jag på semester när du har öppet hus, annars hade jag garanterat varit där för att få kika lite närmare på dem!
Publicerat Augusti 14, 201114 yr Författare Riktigt vackra skapelser! Oturligt nog är jag på semester när du har öppet hus, annars hade jag garanterat varit där för att få kika lite närmare på dem! Trist! Ja inte din semester då alltså. Men med lite tur kanske dom finns kvar när du kommer tillbaka!? Mvh / Karl-Erik
Publicerat Augusti 14, 201114 yr Riktigt fina Karl-Erik Jäkligt fint trä. Är det vril i den översta. Favvisen är den 2:a nerifrån. Seved
Publicerat Augusti 15, 201114 yr Den andra nerifrån är jäkligt fin men Tror att Kalle vet vilken som är min Favvis av dem . Den längst ner med guarden är min favorit
Publicerat Augusti 16, 201114 yr Mina röster går till de två nedersta. Synd bara att det inte är blanka blad på dom...