Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är vSen?

Featured Replies

Publicerat

Tyckte att det var dags även för mig att ge mig tillkänna på detta forum!

Jag heter Oskar, är 18 år och har denna sommar gjort klart jägarexamen.

Har för tillfället 1 bössa (Beretta S55, arvegods) och skall lämna in licensansökan för en HVA 1640 nu i veckan (också arv).

Jag tog studenten i år men har beslutat mig för att vänta med att plugga vidare i alla fall 1 år och ägna tiden till att söka jobb och jaga hemma hos föräldrarna strax söder om Hudiksvall.

Tycker väldigt mycket om friluftsliv och försöker komma ut och jaga då jag har tid (hittills har det blivit lite kråkjakt med .22 LR på rävåteln) men väntar ännu på mitt första riktiga fällda vilt!(borträknat alla trastar, skator, sparvar etc man skjutit med luftgevär i yngre år)

Jag har inte hunnit "inrikta" mig på någon speciell jakt ännu utan har som plan att prova på så mycket som möjligt detta år (älgjakten bokad, gås premiär runt knuten, och antagligen en årlig resa upp till vindeln för fågeljakt bara för att nämna lite)

Annars så har jag även ett litet "prylbehov" och att jakt inte är det billigaste intresset har jag lärt mig då jag nyss lagt min första beställning på racerback :rolleyes: Tur att man har jobbat lite i sommar så man har lite pengar att spendera i alla fall, sen hoppas jag ju på att få ett jobb snart (behov av nytt kikarsikte <_<

Hoppas att jag kan bidra lite i framtiden på detta forum, annars tycker jag bara att det är ett väldigt bra forum med mycket kunskap, så att sådana som jag kan få hjälp!

Publicerat

Välkommen hit :P

Publicerat

Välkommen hit :)

mvh

Publicerat

Välkommen!

Publicerat

Hej & välkommen hit!biggrin.gif

Publicerat

Välkommen, kul med fler hälsingar, jag bor bara ett par stenkast från dig, i Norrala, Söderhamn. :)

Publicerat

Välkommen!

Publicerat

välkommen! ;)

Publicerat

Välkommen, alltid lite extra roligt då yngre förmågor leds ner i jaktträsket, i Juni och Juli nästa år kommer du antagligen förstå hur beroendeframkallande jakt är.

Publicerat

Välkommen!!

Publicerat

Välkommen hit!

Publicerat

Hej och välkommen! :)

Publicerat

Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum!