Publicerat Augusti 15, 201114 yr Hej jag undrar om någon vet om man kan få tag på runda guldfärgade älgmärken som man sätter fast på bössan och i så fall vart
Publicerat Augusti 15, 201114 yr Författare Okej är det då märken man köper som 20 st eller styckvis vill ju bara ha dem för att räkna hur många man skjuter under årens lopp, Haninge ligger ungefär 1 mil ifrån mig bor i Skogås så det är inte långt ifrån
Publicerat Augusti 16, 201114 yr Hmm. Då vet jag nog inte vad du menar. Jag trodde du menade älgskyttemärket. Mvh John
Publicerat Augusti 16, 201114 yr Skall du verkligen snickra på pangen? Nåja alla gör vi lite olika, jag har har inte den läggningen men det är ju kanske kul att kunna se på pangen att den har fällt X antal vilt, jag för bok istället det är min grej. Så där kan det sluta med att pangen ser ut om man är en god och intensiv jägare, här är pangen som helhet, nr 459. Hoppas att du hittar de märken du söker och att det blir så bra som du vill att det skall bli. /Christian