Publicerat Augusti 15, 201114 yr Inbjudan klappjakt i Öjebyns VVO När: 8 oktober 2011 kl 07:00 Samling: Parkeringen teatern karlberg Medtag: Hagelbysse, patroner, fika/mat, glatt humör. Eld kommer att göras upp i paus Kostad: Inget Vem kan komma: Alla som har statligt jaktkort och beter sig som folk Vilt: Räv, mård, mårdhund, skata, kråka, kaja, vitfågel, nötskrika, sen brukar det fyllas på med annat om det smäller för lite, ingen garanti dock att så blir fallet. Övrigt: Vapenvett, vapenvett och lite vapenvett (Även drevkedjan går med laddat vapen om så önskas). Hund får medtagas om den inte skäller som fan om du ska passa! Ta med nått som skramlar eller lever om slipper du skrika dig hes. Anmälan sker till mig på dbtrapper@hotmail.com anmäl bara om ni verkligen kommer.
Publicerat September 19, 201114 yr Någon västmanläning (eller södra dalarna) som ska upp? Jag är helt klart sugen men blir dyrt och jobbigt att åka så långt ensam, trycker man in 4 st i en bil blir det betydligt biligare och roligare färd, jag är beredd att stå för bilen. Hur ser ni på kombivapen? Jag har inga problem med att enbart ladda med hagelpatron om det är så men har ont om hagelbössor här hemma då jag enbart använder kombin.
Publicerat September 20, 201114 yr Jobbar annars hade jag varit med....kanske jag skjutsar dit sonen om nån kan vårda han under dagen....och se till att han kommer hem...