Publicerat April 1, 200620 yr Skickar dom grejer med posten? det är dom enda som jag sett på nätet som har Oryx till 358:an. Eller vet ni nån annan ?
Publicerat April 1, 200620 yr Ja dom skickar mot postförskott, jag har beställt lite kulor och laddningsverktyg bl.a därifrån. Man måste registrera sig för att kunna använda beställningsfunktionen på hemsidan "Aktiv användare" eller vad det står.
Publicerat April 1, 200620 yr klart de skickar kulor och så, men jag vet inte om de skickar färdig ammo
Publicerat April 1, 200620 yr Det gör de inte från deras hemsida: Kan man beställa Ammunition och relaterade produkter via Postorder?Svar: Tyvärr får priserna på amm, tändhattar, krut och lerduvor betraktas som hämtpriser. Vissa säkerhetsaspekter samt höga fraktkostnader gör att det bara är Kulor och Hylsor som kan skickas för en rimlig kostnad. - För direktbeställning av Kulor och Hylsor rekommenderas ett besök i Servicebutiken på torsbohandels.com. Servicebutiken finns att nå via den vänstra ramen i onLinebutiken - se rubrik onLinebutik på vår startsida.
Publicerat April 1, 200620 yr Ja vi får väl se vad det är frågeställaren vill beställa, fabriksladdat eller kulor
Publicerat April 1, 200620 yr Jag beställer inte därifrån lägnre, tror bara frakten går på 150 kronor > > > Mvh!
Publicerat April 2, 200620 yr Författare Jo det är bara kulor jag vill ha, ska ladda själv. 150 i frakt :o vart kan man annars finna dom?
Publicerat April 2, 200620 yr Författare JUST dom kulorna fanns ju givetvis inte Nån som vet vart man kan finna dom?
Publicerat April 4, 200620 yr Ring dem, de brukar vara väldigt tillmötesgående. Har väldigt mycket mer än vad som står på hemsidan.... Har beställt en hel del därifrån och aldrig betalt mer än vanligt postförskott. Har även skickat ammo i retur till dem och då benämnt det hylsor, kanske inte riktigt enligt reglementet men det funkar. mvh Björn
Publicerat April 4, 200620 yr Eller hör med Vapex, de har ju en hel del. Mycket står inte med på hemsidan.