Publicerat Augusti 16, 201114 yr Simon Enqvist heter jag och är en 23årig jägare från Åland. Just nu bor jag i Örebro med min sambo Katja och våran lilla tollare Tuva (14v). Det är tänkt att Tuva ska bli en riktigt duktig apportör någon gång, men just nu ska hon bara få vara valp! Kommer säkert att ladda upp fler bilder på henne också, hon är dösöt . Jag tog jägarexamen för 2 år sedan och har i princip bara jagat sjöfågel sedan dess men jag lyckades faktiskt skjuta min första hare i vintras också! Har väl tänkt att utöka mitt jagande allteftersom studier och dylikt kommer ur vägen. Skulle gärna börja jaga rådjur och småvilt i större utsträckning men just nu finns helt enkelt inte tiden. Jag äger två gevär för tillfället, båda är hagelgevär. En gammal enpipig Tikkakoski och en lite nyare Zoli-bock. Jag hittade hit till Jaktsidan av en ren slump då jag bara googlade runt efter olika jaktsidor och råkade trilla in och gillade vad jag såg och blev medlem direkt! Där har ni en kort presentation av mig, Ensim!
Publicerat Augusti 16, 201114 yr Hej & välkommen hit! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=63.056986,17.011886 - Sent from my iPhone using Tapatalk