Publicerat Augusti 17, 201114 yr Ser du vad blek hon är i pälsen? Det är en riktig liten kelgris Jämta. Det är efter den soliga sommararen här uppe i år. Husse säger det!Jag ska hälsa från husse också! Jag har varit hem hos honom och löst jaktkort över VVO.
Publicerat Augusti 17, 201114 yr Författare Dom små rödingarna är ju så vackra Ja visst är dom det, men den här var så blek i pälsen och Jämta är uppfödaren
Publicerat Augusti 17, 201114 yr Författare Hon är fin den lilla Ja visst är hon det och vilken kelgris det var!
Publicerat Augusti 18, 201114 yr Författare Jag kan inte påstå att jag är förvånad faktiskt Kan hon brås på dig???
Publicerat Augusti 18, 201114 yr Kan hon brås på dig??? Nja.. Inte på mig, men på sina föräldrar. Pappa röding är ju nästan löjligt social och glad i folk Mamma röding är mer normalsocial = ätteläggen är sociala och goa hundar Jag gillar ju sådana rödingar, så det är alltid roligt att få höra om ätteläggen
Publicerat Augusti 18, 201114 yr Författare Nja.. Inte på mig, men på sina föräldrar. Pappa röding är ju nästan löjligt social och glad i folk Mamma röding är mer normalsocial = ätteläggen är sociala och goa hundar Jag gillar ju sådana rödingar, så det är alltid roligt att få höra om ätteläggen Haha! Då förstår jag var hon har fått dom generna ifrån! Schäfern som dom har är lika kelig.