Publicerat Augusti 18, 201114 yr Här en Whittler jag har gjort färdig senaste dagarna,bladet är ett rostfritt Polar,skaftet i lönn. Skaftet är Wirkkala inspirerat till formen. En skaft form jag blir bara mera och mera förtjust i
Publicerat Augusti 18, 201114 yr Den du . Riktigt fin. Bladet var dö snyggt. Vad är det för trä i skaftet. Seved
Publicerat Augusti 18, 201114 yr Författare Den du . Riktigt fin. Bladet var dö snyggt. Vad är det för trä i skaftet. Seved Tack för det, skaftet är av lönn
Publicerat Augusti 19, 201114 yr Vajjert!! Men vad har du fotat med? Bilderna ser konstigt gryniga ut...
Publicerat Augusti 20, 201114 yr Författare Vajjert!! Men vad har du fotat med? Bilderna ser konstigt gryniga ut... Tack! Jag vet ej varför dom blir så när man klickar på bilderna annars är dom ok.I ett annat forum är dom helt ok, är dom kanske för stora när jag laddar upp dom här utan att förminska.någon som vet kanske.