Publicerat Augusti 18, 201115 yr tja! Söker efter en skjutkäpp somm jag hittade på elmia i år, hade inte pengar till att köpa det stödet just då. Glömt va den heter och tänkte kolla om någon annan vet, man kan justera höjden med handen genom att trycka på en knapp högt upp på stödet. Kanske inte den bästa beskrivningen men de är ju lite iallafall:) Så om ni vet vilket jag menar eller något liknande hör av er:)
Publicerat Augusti 18, 201115 yr Kan det va en:Primos skjutkäpp, trigger finns på RACERBACK http://www.racerback...gger-p-472.html /Emil tja! Söker efter en skjutkäpp somm jag hittade på elmia i år, hade inte pengar till att köpa det stödet just då. Glömt va den heter och tänkte kolla om någon annan vet, man kan justera höjden med handen genom att trycka på en knapp högt upp på stödet. Kanske inte den bästa beskrivningen men de är ju lite iallafall:) Så om ni vet vilket jag menar eller något liknande hör av er:)
Publicerat Augusti 19, 201115 yr Primos har jag tittat på också. Ganska trevlig om man inte ska smyga omkring i snåren. Jag hade i så fall satsat på monopoden Mvh John