Publicerat Augusti 19, 201114 yr Jägarförbundet verkar ligga i dvala så jag slänger ut den här med så alla kan svara(dom som orkar å vet dvs ) Er hemsida funkar inte just nu men gåsjakten startar ju den 21:a med vissa restriktioner. Nåt om 500 m från havet eller nåt sånt. Vad är det som gäller? Har jaktmark alldeles vid kusten av bottenviken, får jag jaga där från den 21:a? Sen en till fråga. Var för är det start senare i vissa län? Anser att det är diskriminering Dom flesta gässen hinner ju dra innan jakten börjar. Bönderna i Skåne borde ju bli nöjd om vi skjuter mer här uppe så kommer det mindre dit.
Publicerat Augusti 20, 201114 yr Jo du, jag känner inte riktigt att jag legat i dvala de senaste dagarna efter vargbeslutet ;-)! Svar finns i vår area.
Publicerat Augusti 20, 201114 yr Författare Jo du, jag känner inte riktigt att jag legat i dvala de senaste dagarna efter vargbeslutet ;-)! Svar finns i vår area. Vart lite orolig bara