Publicerat Augusti 20, 201115 yr En ny Necker igen 120mm lång,kolstål blad och blått inlägg i jakaranda skaftet. Kolla även in på min blogg(under uppbyggnad ännu) där försöker jag uppdatera vartefter jag hinner med nya projekt. JE KNIVES
Publicerat Augusti 20, 201115 yr Snygg! Bilderna var betydligt bättre på din hemsida! Bara en sak jag inte gillade med din sida. Jag kunde inte skriva i gästboken utan att "logga in". Antar att det är en miss?
Publicerat Augusti 20, 201115 yr Författare Snygg! Bilderna var betydligt bättre på din hemsida! Bara en sak jag inte gillade med din sida. Jag kunde inte skriva i gästboken utan att "logga in". Antar att det är en miss? Du skall bara skriva in en mejl adress där du postar din kommentar som gäst och det är för att det inte ska komma så mycket skit dit.
Publicerat Augusti 20, 201115 yr Författare Snygg! Bilderna var betydligt bättre på din hemsida! Bara en sak jag inte gillade med din sida. Jag kunde inte skriva i gästboken utan att "logga in". Antar att det är en miss? Jag har laddat upp dom för stora måste förminska i fortsättningen.