Publicerat Augusti 21, 201114 yr Det här forumet klarar ju allt så nu undrar jag om nån kan det här. Jag har en gammal enduro, en yamaha tt350 som lägger av när man ger fullgas, lättstartad och går bra på låga varv. är det bara skit i förgasaren som jag tror eller finns det annat som kan jävlas? Gick klockrent ena dagen och sen dagen efter så gick den som skit när man drar på.
Publicerat Augusti 21, 201114 yr sätter en stor slant på att det är skit i förgasaren som redan har sagts ovan.
Publicerat Augusti 21, 201114 yr Är det både högfarts och lågfartsmunstycken på en såndär eller sitter nålen i spjälet? Ifall det är både högfarts och lågfartsmunstycken så kan det förklara att den ena munstycket fungerar bra vid tomgång men inte gaspådrag http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=47978
Publicerat Augusti 22, 201114 yr Det låter ju som det skulle kunna vara förgasaren, kontrollera även luftfiltret så det inte är igensatt.
Publicerat Augusti 22, 201114 yr Författare Nog var det skit i gasaren, rengjorde idag och satte ihop. går som en klocka igen... satte även dit ett extra soppafilter mellan tank och gasaren tills jag hinner rengöra tanken ordentligt.
Publicerat Augusti 22, 201114 yr lite typiskt för skit i förgasaren passa på och gör rent luftfiltret med glöm inte filterolja bara när bytte du stift på den ?