Publicerat Augusti 22, 201114 yr Nu har licensen kommit på mig Browning 425 Waterfowl. En kopia ska ha skickats till Torsbo. Vet någon hur lång tid det tar för posten att skicka ett hagelvapen? Vill ju ha pangen innan andjakten på lördag...
Publicerat Augusti 22, 201114 yr Prova o ring dem, de vet, det gör inte vi. Men posten om de fortfarande kör vapen tar någon, några dagar på sig. /Christian
Publicerat Augusti 22, 201114 yr Författare Och lycka till att komma fram Anledningen till att jag postade här ;D. Satt på Stockholms-tåget till Örebro i 1,5h och försökte komma fram. Kul att det går bra för dem, men lite jobbigt att sitta i 1,5h och bli bortkopplad
Publicerat Augusti 22, 201114 yr Anledningen till att jag postade här ;D. Satt på Stockholms-tåget till Örebro i 1,5h och försökte komma fram. Kul att det går bra för dem, men lite jobbigt att sitta i 1,5h och bli bortkopplad Jo, det är liksom inte Postens leveranstid som är flaskhalsen.