Publicerat Augusti 22, 201114 yr Tjena! Har glidit runt är och kollat läget ett tag nu så tänkte det var dax å presentera mig. Niklas heter jag är 31år kommer fån norrbotten men bor i stockholm med fruga å 2 kottar, jobbar som snickare. På fritiden blir det en del cykling . Tog jägar examen -93 i plugget men hade så mycket annat för mig så det blev alldrig att skuta upp, men nu har jag gjort om allt å skutit upp direkt så det inte rinner ut i sanden. Det som intresserar mig mäst är väl klövvilt men hoppas att man kanske får skuta lite annat också. Har fixat en liten markplätt (38ha) nere i småland som jag har lite förhoppningar på att hinna åka ner till. Fick även hoppa in i pappsens jaktlag uppe i norr där älg jakten snart är på gång. Det var lite om mig.
Publicerat Augusti 22, 201114 yr Hej & välkommen hit! Flytta från Norrbotten till 08-träsket! Hur går det ihop? Arbete el. kvinna el. både och???
Publicerat Augusti 22, 201114 yr Författare Hej & välkommen hit! Flytta från Norrbotten till 08-träsket! Hur går det ihop? Arbete el. kvinna el. både och??? Hehe. Damen hade ja me mig, jobbet till viss del men omväxling förnöjer är inne på 11 året nu här nere. Men man blir ju lite sugen på att dra uppåt, har ju lite mer skog att jaga på där och framför allt är det billigare att jaga där.
Publicerat Augusti 23, 201114 yr Välkommen! Du kommer att trivas bra här, precis som vi alla andra gör !