Publicerat Augusti 23, 201114 yr Satt å letade pistol igår och snubblade på en hunter med A1 lådan på vildsvin.se. 3950:- kunde man inte låta bli så den hamnade i kundvagnen En 243:a kanske ska tilläggas. Så om nån har verktyg till övers så är jag spekulant. Får se hur pipan skjuter annars har jag en 6 mm liggandes. I vinter kanske man får tid att leka lite med den då. Ångrar grymt att jag sålde Finnfire 22:an nu Får nog börja leta efter en
Publicerat Augusti 23, 201114 yr Grattis! A-lådorna är i mina ögon Sako när de är som bäst. Smäckert men robust byggda. Fortfarande oljiga nävar på skickliga smeder som lade sista handen på bössorna Utan kostnadsbesparande CNC-anpassningar såsom lös aluminiumrekylklack mm mm Men AI:a i 243 win !??? Måste det inte till en AII till den!? Sent from my LT15i using Tapatalk
Publicerat Augusti 23, 201114 yr Men AI:a i 243 win !??? Måste det inte till en AII till den!? Precis min tanke också...
Publicerat September 11, 201114 yr Ångrar grymt att jag sålde Finnfire 22:an nu Får nog börja leta efter en Du menar att du gjort samma vansinnestransaktion som jag gjorde med min?
Publicerat September 11, 201114 yr Författare Du menar att du gjort samma vansinnestransaktion som jag gjorde med min? Jo den fick tyvärr stryka på foten. Behövde en bössa som jag kunde kapa sönder då pojken visade vilja att skjuta. Va gör man inte för dom små
Publicerat September 11, 201114 yr Jo den fick tyvärr stryka på foten. Behövde en bössa som jag kunde kapa sönder då pojken visade vilja att skjuta. Va gör man inte för dom små Du har till skillnad från mig ett vettigt motiv för slik handling
Publicerat September 14, 201114 yr Författare Du har till skillnad från mig ett vettigt motiv för slik handling Det kommer mer bössor, helt övertygad om det Fick hem 243:an idag. Riktigt bra skick var det på den. Slutstycket är skickat idag men kollade med det från 308:an som jag hämtade igår och det stämde klockrent med tolken. Ska kolla tvärtom när slutstycket kommer imorrn. Åkte en resa på 46 mil igår ToR för att hämta 308:an. Väl värd resa för den var i nyskick. En kvinna som köpte den ny -91 och jagat ett par ggr med den. tyvärr var det inte handutfyllnaden på den kolven så det får nog bli en Mcmillan tror jag till nästa år. Hade tänkt skifta kolv med 243:an men det var tyvärr tunnare pipa på den så det stämde dåligt.