Publicerat Augusti 26, 201114 yr När jag fick hem Sakon så såg jag att det var borrat hål för att montera weaverklackar på den Inte nog med det så var det borrat strax framför rekylklacken så den går tillbaka utan att passera gå. Så nu står man utan bössa en vecka innan älgpremiären. Lånar svågerns i värsta fall då han inte ska jaga men vill ändå ha en egen. Letar nåt med kort låda, Sako Hunter alt Tikka 590/595 i 308. Nån som vet av nån hojta till. Ska nu kolla alla sajter jag hittar på nätet.
Publicerat Augusti 26, 201114 yr När jag fick hem Sakon så såg jag att det var borrat hål för att montera weaverklackar på den Inte nog med det så var det borrat strax framför rekylklacken så den går tillbaka utan att passera gå. Så nu står man utan bössa en vecka innan älgpremiären. Lånar svågerns i värsta fall då han inte ska jaga men vill ändå ha en egen. Letar nåt med kort låda, Sako Hunter alt Tikka 590/595 i 308. Nån som vet av nån hojta till. Ska nu kolla alla sajter jag hittar på nätet. Har min McMillan kvar... Sugen så dra ett pm?
Publicerat Augusti 26, 201114 yr Kanske den här ? http://www.blocket.se/stockholm/Pricksyttevapen___Tikka_Master_Varmint_35372784.htm?ca=13&w=3 Mvh.
Publicerat Augusti 26, 201114 yr Författare Kanske skulle sagt hundförarvapen Nå en Sako Hunter 308 är inköpt, här går det undan Till veckan lämnas licensen in så kanske andra jaktveckan kan man lämna igen svågerns bössa. Vart orolig att det var samma på den här att den var borrad för klackar men tydligen var det nån modell med sakos spår i för att få dit weaveranpassade ringar. Låter som att gå över ån efter vatten i mina öron. Nåja, han plockade bort kikaren och lossade fästena och det var bara ett märke efter stoppskruven.
Publicerat Augusti 26, 201114 yr Författare Faktiskt inte så illa pinkat. På 2 timmar och 14 min har man köpt en ny bössa
Publicerat Augusti 27, 201114 yr Faktiskt inte så illa pinkat. På 2 timmar och 14 min har man köpt en ny bössa Inte mycket till rekord Bara uppe hos er som man kan göra inköp med så kort framförhållning. Här nere är det 7+ veckors licenshandläggningstid som gäller
Publicerat Augusti 27, 201114 yr Inte mycket till rekord Bara uppe hos er som man kan göra inköp med så kort framförhållning. Här nere är det 7+ veckors licenshandläggningstid som gäller 17 veckor!
Publicerat Augusti 27, 201114 yr Författare Är illa här nu, tar ca 2 veckor. Förr innan sammanslagningen var det oftast en vecka. Hoppas på snabb handläggning då jag redan fått licens å "bara" ska ändra nummer på den Ska klia damerna under hakan lite