Publicerat Augusti 27, 201114 yr Anmälan 8-13. Räknar med att anlända ~8.30 Så har ni inget vettigare för er så kom och skjut.
Publicerat Augusti 27, 201114 yr Detta är vel fan inte klokt Igår pratade pappa och jag om att de inte finns någon kuljaktstig i närheten av oss (katrineholm). Och idag åkte vi på släktträff i kolsva och här ska vi sova över tills imorgon... Fick se detta nu och inga vapen har vi med Så jäkla synd!!!
Publicerat Augusti 27, 201114 yr Författare Har legat på robsoft 3 veckor utan napp. Fixar du skjuts till banan kan du ju skjuta med min bössa.
Publicerat Augusti 27, 201114 yr Robsoft är ja aldrig inne på... Hör av mig senare, får se om vi får ihop de här :/
Publicerat Augusti 27, 201114 yr Kul, med kuljakt stig. Är det med klass 1 vapen? Har skjutit jakt stig med kal 22 och det var hur roligt som helst.
Publicerat Augusti 28, 201114 yr Författare Klass 1 var det för dagen. Och ja, vi löste logistiken så Martin fick skjuta också... Tyvärr spöade han oss allihop Bilder finns i min jaktdagbok
Publicerat Augusti 28, 201114 yr Jag tackar för stödet vid löpälgen Bohman... Hade en gjuten 20-poängare när Bohman fastställde det sista skottet till en 3:a (innan jag sköt..), vilket det oxå blev... Hursom så var det en lugn trevlig tillställning. Blev två varv tillochmed, då det var knappt nå folk. Lite regn och kräftskivetider påverkar intresset att gå upp tidigt idag. Jägarkåren är ett hårt och kärvt folkslag.. NOT! /Må
Publicerat Augusti 28, 201114 yr Författare Jag tackar för stödet vid löpälgen Bohman... Hade en gjuten 20-poängare när Bohman fastställde det sista skottet till en 3:a (innan jag sköt..), vilket det oxå blev... /Må Haha, man behöver inga ovänner när man känner mig Va fick du ihop på andravarvet då?
Publicerat Augusti 29, 201114 yr fan så trevligt, riktigt soft, även om man själv inte presterade lika bra som hålstansen.
Publicerat Augusti 30, 201114 yr Haha, man behöver inga ovänner när man känner mig Va fick du ihop på andravarvet då? 67 tror jag att det blev. Nollade ju på björnen. Annars hade det blivit bra. Lyckades få ihop 8p på löprå:et.. /Må
Publicerat Augusti 30, 201114 yr Du menar alltså att jag fick spöa dig ett varv iaf Det var juh faktiskt så illa , så att hade jag ens fått någon poäng på bävern, hade tom jag spöat dig
Publicerat Augusti 30, 201114 yr Synd att man inhte såg det här i tid då. Jag var ju i Kolsva i Söndags. Röjde pass mm inför älgjakten. // John