Publicerat Augusti 28, 201114 yr Försöker bli medlem där sen en vecka tillbaka men då man skall registrera syns inte koden som man behöver för att registrera. Dvs deras anti spam kod, har försökt från olika datorer och deras admins svarar inte på mallen som anges utifall man skulle få problem med att registrera sig. Nån som har samma problem? Eller lyckats lösa det?
Publicerat Augusti 28, 201114 yr Jag har precis samma problem, de ansvariga är kontaktade och ska lösa problemet, dom var tyvärr inte närvarande för tillfället.
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Känns spontant som om det vore bättre att ställa frågan på deras forum i stället. //Waxin
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Och hur gör man det utan att vara medlem? Mailar Robban, Nu är vi ganska trevliga och glada på det här forat, men det vore kul och vända på det, dvs ställa en fråga på RS om det här forumet. (Vet visserligen att det finns många som är med i båda forumen) Lite som att fråga Exressen om funktioner på Afonbladets hemsida....
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Nu är vi ganska trevliga och glada på det här forat, men det vore kul och vända på det, dvs ställa en fråga på RS om det här forumet. Eftersom många håller till på bägge ställena så är det väl inte helt långsökt att göra så.
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Eftersom många håller till på bägge ställena så är det väl inte helt långsökt att göra så. Mmm det är sant Rickard, det jag menar är att man får i sådana fall vara beredd på att få sina "fiskar varma" Kan vara en massuppfittning men jag har upplevt att man ibland kan få rent ut sagt otrevliga och spydiga svar. (är även jag medlem på det forat.) Tror endå att man får ett bättre svar av att ställa det direkt till moderatorena på grannforat, via mail el dyligt.
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Kan vara en massuppfittning men jag har upplevt att man ibland kan få rent ut sagt otrevliga och spydiga svar. Ok, du menar så. Ja - det stämmer nog dessvärre
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Ok, du menar så. Ja - det stämmer nog dessvärre Jag kan vara precis lika otrevlig här, om nån vill? Klart man ställer upp... -- Mats
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Författare Mailar Robban, Nu är vi ganska trevliga och glada på det här forat, men det vore kul och vända på det, dvs ställa en fråga på RS om det här forumet. (Vet visserligen att det finns många som är med i båda forumen) Lite som att fråga Exressen om funktioner på Afonbladets hemsida.... Finns ingen mail till han på sidan. Den angivna mailen som man skall maila vid eventuella problem är svararintepådennamailen@telia.com
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Finns ingen mail till han på sidan. Den angivna mailen som man skall maila vid eventuella problem är svararintepådennamailen@telia.com Ha Ha Ha, det var ju faktiskt en skitkul mailadress Kan man inte skriva som "gäst"
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Finns ingen mail till han på sidan. Den angivna mailen som man skall maila vid eventuella problem är svararintepådennamailen@telia.com Du har PM med Robbans emailadress.
Publicerat Augusti 29, 201114 yr Mailar Robban, Nu är vi ganska trevliga och glada på det här forat, men det vore kul och vända på det, dvs ställa en fråga på RS om det här forumet. (Vet visserligen att det finns många som är med i båda forumen) Lite som att fråga Exressen om funktioner på Afonbladets hemsida.... "Ställa frågan på deras forum" tolkade jag som att posta en fråga, då mailkontakt uppenbarligen inte funkat. Förhoppningsvis löser det sig nu då! Jag är medlem på båda ställena och tycker att forumen kompletterar varandra rätt väl. Känner definitivt inte att de två konkurrerar iaf, båda har sina fördelar. Angående spydiga svar så visst förekommer det, kanske oftare på ena stället. Men hey, det är ju bara på internet