Publicerat Augusti 30, 201114 yr Hejsan alla! Nu har äntligen fått tummarna ut att skriva det här inlägget! Jocke heter jag och är en blivande jägare på 32 år från Blekinge. Jag har börjat på jägarskolan, och är klar i höst eller början på vintern hoppas jag. Har även skaffat en blandrashund(jämthund, gråhund, laika och wachtel) som jag tänkte träna eftersök med, och jaga lite gris med, om och när jag hittar jaktmark, det har jag tyvärr ingen egen. Har läst massor här på forumet och på robsoft, och lärt mig en massa nyttigt tycker jag! //Jocke
Publicerat Augusti 30, 201114 yr Hejsan alla! Nu har äntligen fått tummarna ut att skriva det här inlägget! Jocke heter jag och är en blivande jägare på 32 år från Blekinge. Jag har börjat på jägarskolan, och är klar i höst eller början på vintern hoppas jag. Har även skaffat en blandrashund(jämthund, gråhund, laika och wachtel) som jag tänkte träna eftersök med, och jaga lite gris med, om och när jag hittar jaktmark, det har jag tyvärr ingen egen. Har läst massor här på forumet och på robsoft, och lärt mig en massa nyttigt tycker jag! //Jocke Tränare Jocke!!! Trevligt att du skaffat en profil. Är själv ny jägare, och älskar forumet. Alla är hjälpsamma på alla vis!
Publicerat Augusti 30, 201114 yr Författare Tränare Jocke!!! Trevligt att du skaffat en profil. Är själv ny jägare, och älskar forumet. Alla är hjälpsamma på alla vis! Tack tack! Ja, det är absolut ovärdeligt när man är ny inom detta!
Publicerat Augusti 31, 201114 yr Författare Hej & välkommen hit! Hej och hjärtligt välkommen till detta eminenta forum! Välkommen! Tack alla!