Publicerat Augusti 31, 201114 yr Tittade nyss på Land Rovers koncept att ersätta den nuvarande linjen av Defender 90/110/130 Det känns som den lättmekade arbetshästen försvinner och blir ersatt av någonting modernt med massor av elektronik som kommer att kräva verkstad för alla reparationer... Den facelift de gjorde nyligen på Defender kändes relevant samtidigt som man behöll konceptet men detta är någonting helt annat. Bra eller anus, det återstår att se! (från han som aldrig skulle köpa en Discovery och nu har den som enda bil )
Publicerat Augusti 31, 201114 yr Urgh! Vilken bastard! Ser iofs mer ut som en pimpad Freelander... Letar själv efter en Serie III diesel-pickup. Saknar min 110:a
Publicerat Augusti 31, 201114 yr Närmar sig freelanders, rav4 etc kundkrets kanske? Typ oss ofrivilliga stadsbor som inbillar oss att vi en gång ska bo på landet igen Tycker den ser bra ut men hoppas den faceliftade defendern får leva kvar!
Publicerat Augusti 31, 201114 yr Jag fattar inte varför i hela h-vette man ska ha en sk off road bil med höjd fjädring för att sen sätta på lågprofilsdäck! Helt idiotiskt!
Publicerat Augusti 31, 201114 yr Jag fattar inte varför i hela h-vette man ska ha en sk off road bil med höjd fjädring för att sen sätta på lågprofilsdäck! Helt idiotiskt! Snyggt på en asfaltsgående suv ju Tycker att bilen i stort är snygg, sen om den är lämplig som en suv eller som det är en ren asfalts racer är ju en annan sak. Jag skulle då rakt inte ha något emot att ha den på min gårdsplan, om inte pengar var ett problem //