Publicerat Augusti 31, 201114 yr Har själv inte tillgång till hjortjakt, fastän jag drömmer om det dagligen, men de som har och kan, kan väl posta sina hjortjakter här, vare sig det är observationer eller nerlagt vilt?
Publicerat Augusti 31, 201114 yr jajamen imorgon kväll går vi ut och försöker hitta ett skjutbart djur Skitjakt på er andra! //Martin
Publicerat September 2, 201114 yr Tja,.. avis, avis, avis Måste pallra mig iväg och se om dom tagit rapsen ännu på fälten på hjortmarken. Men det är väll knappast troligt MVH/Jocke
Publicerat September 2, 201114 yr Författare vakjägarn såklart, vem annars! ett stort grattis till en stoooor hjort!
Publicerat September 2, 201114 yr Verkligen vacker hjort, stort grattis! Vart är än sån pjäs skjuten?
Publicerat September 5, 201114 yr Verkligen vacker hjort, stort grattis! Vart är än sån pjäs skjuten? App app app ! Man säger väll inte vart sina svampställen är ! Finns ju folk som också går dit då ! Du får nöja dig med Sörmland. /mvh.
Publicerat September 5, 201114 yr Morbror skjöt denna på marken igår på 15m. 84kg slaktad! Mycket fin bild, jag gillar naturbakgrund när det ska fotas.
Publicerat September 7, 201114 yr Tre spetsar efter en förlängd helg. Trevligt vilt det där... Tomas Grattis!
Publicerat Oktober 17, 201114 yr Sköt denna i måndags, min första kronhjort! den duger nog åt dig örjan Grattis !
Publicerat Oktober 27, 201114 yr Grattis! Är det en Vixen? mvh! Tack.! Nej, en Antonio Zoli 1900.! 6,5*55