Publicerat September 5, 201114 yr Är det bara jag som upplevt en driftstörning under dagen och att sidan varit nere?! Skadad som man är undrar man ju vad felet var!! (IT-Tekniker till yrket)
Publicerat September 5, 201114 yr Vi hade en driftstörning som nu är åtgärdad och avklarad. Dock låg problemet utanför våra domäner så vi fick snällt vänta på 3:e part... (annars hade vi varit igång inom 10 sekunder igen! ) Har som praxis att aldrig öppet diskutera detaljerna runt en driftstörning eftersom det ger lite väl mycket information utåt som du kanske förstår Mvh, Mannen under huven
Publicerat September 5, 201114 yr Författare Vi hade en driftstörning som nu är åtgärdad och avklarad. Dock låg problemet utanför våra domäner så vi fick snällt vänta på 3:e part... (annars hade vi varit igång inom 10 sekunder igen! ) Har som praxis att aldrig öppet diskutera detaljerna runt en driftstörning eftersom det ger lite väl mycket information utåt som du kanske förstår Mvh, Mannen under huven Jo det förstår jag, men nu vet man att det var något annat som spökade en forumets egen maskinpark! En elak ISP
Publicerat September 5, 201114 yr Jo det förstår jag, men nu vet man att det var något annat som spökade en forumets egen maskinpark! En elak ISP Nja, så var det inte heller direkt... ...men problemet är nu ur världen
Publicerat September 5, 201114 yr Stort TACK till er alla som håller igång detta eminenta GRATIS-forum!
Publicerat September 5, 201114 yr Stort TACK till er alla som håller igång detta eminenta GRATIS-forum! Bra skrivet Rickard plussar på det
Publicerat September 5, 201114 yr I slutet av alla avbrott brukar det alltid stå en grävmaskin har jag lärt mig som tjockströmmare.
Publicerat September 6, 201114 yr I slutet av alla avbrott brukar det alltid stå en grävmaskin har jag lärt mig som tjockströmmare. Eller en 75år gammal dam som är ute och stjäl koppar!
Publicerat September 6, 201114 yr Eller en 75år gammal dam som är ute och stjäl koppar! Vilka tider vi lever i.
Publicerat September 6, 201114 yr Eller en 75år gammal dam som är ute och stjäl koppar! Utmärkt argument för radiolänk