Publicerat September 7, 201114 yr Är det någon som har erfarenhet av doftdöljare som kan säga om det fungerar eller är det ytterligare bara en produkt som försöker lura oss konsumenter? Även om det går att tvätta kläder och kropp så måste väl andedräkten vara svår att dölja och vad är det då för mening med att köpa dyra produkter när det finns billigare parfym fria tvättmedel. Eller har jag helt fel, Jag undrar? Så är det någon som använt dessa produkter så rätta mig och är det någon som kan förklara för mig hur i så fall dessa produkter fungerar? Mvh Micke
Publicerat September 7, 201114 yr Är det någon som har erfarenhet av doftdöljare som kan säga om det fungerar eller är det ytterligare bara en produkt som försöker lura oss konsumenter? Även om det går att tvätta kläder och kropp så måste väl andedräkten vara svår att dölja och vad är det då för mening med att köpa dyra produkter när det finns billigare parfym fria tvättmedel. Eller har jag helt fel, Jag undrar? Så är det någon som använt dessa produkter så rätta mig och är det någon som kan förklara för mig hur i så fall dessa produkter fungerar? Mvh Micke De är säkert bra till vissa jakter, men jag är skeptisk. Har gjort egen som jag kör med enl. Flex recept. PM:a mig om det kan vara av intresse.
Publicerat September 7, 201114 yr Tvätta kläderna men ett sköljmedel som luktar äpple eller något och tugga fruktuggummi (eller hur fn det stavas) Så kommer älgarna in på riktigt fin håll
Publicerat September 7, 201114 yr Gammalt beprövat o billigt sätt att minska på utandningsvittringen. Tugga på späda granskott. Smakar väl sådär.. men det funkar nog lika bra som allt annat.