Publicerat September 8, 201114 yr Det är en kompis åt mig som funderar på att skaffa en sådan till sin 30-06 och då har han fått ett erbjudande att köpa en beg stalon w m men då är det till en 9,3a men säljaren säger att det funkar bra för att han har en kompis som har en 9,3 dämpare till 308 så då undrar jag om det kan stämma tack för snabbt svar.
Publicerat September 8, 201114 yr det funkar. inte kanske lika bra men knappt märktbart om änns det. kör på skulle jag säga om priset är vettigt.
Publicerat September 8, 201114 yr Författare aha okej ja han skulle ha runt 1200 kr och det var använd en höst
Publicerat September 8, 201114 yr Köpte en ny B&T på Torsbo. Kostade 2500. Är mycket nöjd med dämpningseffekten. Har samma dämpare till 3 bössor: 6,5an, .30-06an samt till 8x57. Mest markant blir skillnaden i upplevd ljudnivå och rekyl på .30-06:an. Själv gillar jag stål i dämpare, trots den ofrånkomliga framvikten. Oavsett vad du väljer, så tror jag inte att det är något du/din "kompis" kommer att ångra! //Skogis