Publicerat September 8, 201114 yr Har blivit erbjuden att bjuda på en volvo 145 ,är ute efter en jaktbil och motorn går bra. Vad kan man bjuda utan att göra bort sig?
Publicerat September 8, 201114 yr beror lite på skicket men om motor och bromsar e ok så 5-10000kr mer hade inte jag betalat
Publicerat September 9, 201114 yr inte omtålig men fan vet om den är så praktisk om man inte vill leka rallykalle såklart. då är den nog perfekt på snöiga vägar
Publicerat September 9, 201114 yr Författare inte omtålig men fan vet om den är så praktisk om man inte vill leka rallykalle såklart. då är den nog perfekt på snöiga vägar Det förstås! Tror du en volvo 745 är bättre? eller har du tips på nån anna jaktbil, ska inte vara svårmekad och gärna finnas gott om delar! mvh Fredde
Publicerat September 9, 201114 yr Det förstås! Tror du en volvo 745 är bättre? eller har du tips på nån anna jaktbil, ska inte vara svårmekad och gärna finnas gott om delar! mvh Fredde Du kan få min 91:a på 24575 mil för 5000
Publicerat September 9, 201114 yr Författare Du kan få min 91:a på 24575 mil för 5000 Vad är det för fel på den då?
Publicerat September 10, 201114 yr Vad är det för fel på den då? Inte mkt. Nya bromsklossar behövs runt om. Tomgången är lite tjurig dvs den stannar ibland. Sitter ny kylare o nytt avgassystem på den. Är bara trött på den så jag ska hitta ngt annat.