Publicerat September 9, 201114 yr Har en jaktkompis som tappade bort sin Jämthunds tik ca 15 månader i söndags(4/9). Hon försvann i området Kilnäset, Söderböle, Berge, gränsområdet mellan Bräcke- och Berg- och Östersunds- kommuner. Hon har ingen pejl på sig. Har ni sett henne så ring gärna polisen i Östersund. PM till mig kan också funka men jag kommer att vara i jaktskogen och kommer förmodligen inte läsa här så ofta närmsta veckan.
Publicerat September 16, 201114 yr Författare Skönt att läsa. Lite medtagen men i hyffsat skick. Ingen älgjakt för henne än. Hennes husse skall skaffa pejl innan hon får gå lös i skogen igen!
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.