Publicerat April 6, 200620 yr ja som sagt står imellan dessa 2 1.Norlyx HL12 med hyllinsatser och vikter för 5850:- hemkört http://www.norlyx.se/se/vapenskap/nl12b.html 2.Scandinavien safe sp88 5000:- Hemkört http://www.scandinaviansafe.se/ Vilka av dessa skåp bör ja ta? sp88:an med sina 150+ som ja slipper bulta å är 1dm bredare eller Hl12:an som är ett skåp med högre finnish å lås med smartare inredning men med viket å högre pris? Men är dessa priser de bästa att få? finns det nån som har bättre priser med hemkörning av dessa? MVH//Jonas
Publicerat April 8, 200620 yr mer skåp för pengarna med Safe helt enkelt. Om det inte är nån skillnad förutom storleken tycker jag det är onödigt med ett norlyx
Publicerat April 8, 200620 yr Det var ju bra pris på sp88, men jag får ett norlyx för 5200 i haparanda men det måste jag hämta själv.
Publicerat April 8, 200620 yr Lite uppdatering efter att kikat runt lite så ser det ut som ja kan få ner priset till 4700-5000 tänkte mig 6500-6700 med kodlås till nor-lyx:en om inte handlaren tar detta så blir det erbjudandet på sp88 för 6295:- med kodlås,brandbox och frakt...vill juh handla av min lokala så man stöder så hoppas han nappar nu
Publicerat April 8, 200620 yr mer skåp för pengarna med Safe helt enkelt.Om det inte är nån skillnad förutom storleken tycker jag det är onödigt med ett norlyx bättre lås på norlyx snyggare att se på lösa hyllor i dörren bättre montage för gevären mm
Publicerat April 8, 200620 yr Hade för mig att HL12 vägde 152kg när jag köpte den för några år sedan. Men enligt uppgift så är det 132kg... Märkligt.
Publicerat April 8, 200620 yr bättre lås på norlyxsnyggare att se på lösa hyllor i dörren bättre montage för gevären mm bara det låser så... Snyggt? beror på var det ska stå? Lösa hyllor och annat lulllull är ju alltid bra, men det är ju såna grejer man betalar för har själv ett nor-lyx, men så står det i köket också, då är det bra att det inte ser ut hursomhelst...