Publicerat September 10, 201114 yr Hejsan, Är det någon som provat Barnes Tipped TSX 180gr i 300WSM? Är sugen på och prova den kulan. Kör idag med Sako´s 180gr Super Hammerhead och den funkar fint i min Tikka T3.
Publicerat September 11, 201114 yr Hejsan, Är det någon som provat Barnes Tipped TSX 180gr i 300WSM? Är sugen på och prova den kulan. Kör idag med Sako´s 180gr Super Hammerhead och den funkar fint i min Tikka T3. If it ain't broke, don't fix it. Mvh.
Publicerat September 11, 201114 yr Inte 180 grain, men i 168 har jag provat. Fungerar utmärkt efter mina preferenser. Alltid genomskott, men framförallt har de aldrig vinklat i något djur. Sitter just nu och väntar på älg med samma kula i min 308a
Publicerat September 11, 201114 yr Författare If it ain't broke, don't fix it. Mvh. Sant! Men det skadar ju aldrig att prova nya saker
Publicerat September 11, 201114 yr Författare Inte 180 grain, men i 168 har jag provat. Fungerar utmärkt efter mina preferenser. Alltid genomskott, men framförallt har de aldrig vinklat i något djur. Sitter just nu och väntar på älg med samma kula i min 308a Vore kul om någon hittade en kula så man fick se om den håller vad den lovar! Nice att du gilar den, får bli att prova några laddningar o se om man kan hitta en bra kombi där.