Publicerat September 11, 201114 yr Nu har jag bestämt mig för att försöka bygga en rävfälla. Har inte sett ett enda kid på marken. Är det någon som har några bra byggritningar och foto som ni skulle vilja dela med er så vore jag tacksam.
Publicerat September 11, 201114 yr Hej! Om du inte ska flytta runt den så är nog Värmländsk tunnelfälla den mest rekommenderade. Slå på nätet så finner du ritningar. Tänk på att du troligen inte får något i början för de är ganska kluriga rävarna Efter ett år så börjar det lossna lite men de som sitter först är nog katter och grävlingar , de är inte lika smarta. Om du väljer någon annan modell så tänk ganska stort för jag har några mindre nätfällor och där har det nog aldrig funnits någon räv som ens varit i närheten av att fastna
Publicerat September 14, 201114 yr Författare Hej! Om du inte ska flytta runt den så är nog Värmländsk tunnelfälla den mest rekommenderade. Slå på nätet så finner du ritningar. Tänk på att du troligen inte får något i början för de är ganska kluriga rävarna Efter ett år så börjar det lossna lite men de som sitter först är nog katter och grävlingar , de är inte lika smarta. Om du väljer någon annan modell så tänk ganska stort för jag har några mindre nätfällor och där har det nog aldrig funnits någon räv som ens varit i närheten av att fastna Ok. Det var nog ungefär vad jag tänkt. Har hittat en som är väldigt lika den. Grimsöfällan. Verkar bra och smidig om man vill flytta den. Ska prova att bygga en sådan
Publicerat September 14, 201114 yr Ok. Det var nog ungefär vad jag tänkt. Har hittat en som är väldigt lika den. Grimsöfällan. Verkar bra och smidig om man vill flytta den. Ska prova att bygga en sådan Lycka till med bygget. Det brukar vara ganska kul att dra igång som projekt.