Publicerat September 12, 201114 yr Skaffade mig en Jvc hd videokamera i sommras. Gjorde ett fäste till hagelautomaten på jobbet som jag kan sätta kameran på. Provade lite häromdan när vi var ute och jagade skarv, funkade skitbra tills man skjuter då hittar den inte fokus efter skottet ingen skärpa alls förrän man stänger av den?? Nån annan som kör med kamera på vapnet?
Publicerat September 12, 201114 yr Skaffade mig en Jvc hd videokamera i sommras. Gjorde ett fäste till hagelautomaten på jobbet som jag kan sätta kameran på. Provade lite häromdan när vi var ute och jagade skarv, funkade skitbra tills man skjuter då hittar den inte fokus efter skottet ingen skärpa alls förrän man stänger av den?? Nån annan som kör med kamera på vapnet? sitter kameran stumt? den måste kunna fjädra i fästet annars tar den mycket stryk...
Publicerat September 13, 201114 yr Författare sitter kameran stumt? den måste kunna fjädra i fästet annars tar den mycket stryk... Inte tvärstumt sitter 2 små gummikuddar, kankse blir till att inhandla ett riktigt fäste då