Publicerat September 12, 201114 yr Jag har en beretta 682a här hemma som jag tycker har för långa pipor. Kan man köpa/byta ut till nya kortare pipor bara till bössan hoss en vapenhandlare, typ. torsbo, kjellsvapen? Om de finns att få tag i räknas dom då in på licensen eller kan man ha 2 pipsett till bössan utan att de räknas in på licenserna? Tack på förhand! /Martin
Publicerat September 12, 201114 yr Författare Haha Ja om du gängar för chokerna får du gjärna göra de
Publicerat September 13, 201114 yr Jag har en beretta 682a här hemma som jag tycker har för långa pipor. Kan man köpa/byta ut till nya kortare pipor bara till bössan hoss en vapenhandlare, typ. torsbo, kjellsvapen? Ja, de kan behöva passas in men det är en relativt enkel process - det är dock inget man ska låta den lokala böhasaren göra om man vill ha garantin.... Om de finns att få tag i räknas dom då in på licensen eller kan man ha 2 pipsett till bössan utan att de räknas in på licenserna? Tack på förhand! /Martin Du kan så många pipor du vill till en bössa, det räknas bara som en bössa i alla fall..... /T
Publicerat September 13, 201114 yr Författare Ja, de kan behöva passas in men det är en relativt enkel process - det är dock inget man ska låta den lokala böhasaren göra om man vill ha garantin.... Du kan så många pipor du vill till en bössa, det räknas bara som en bössa i alla fall..... /T Tack för de! Vet du eller någon annan som torsbo/ kjellsvapen säljer endast pipor? //Martin
Publicerat September 13, 201114 yr Haha Ja om du gängar för chokerna får du gjärna göra de va ska du ha chocker med ;D jag kan svetsa ihopp pipan så det blir minde spridning ist
Publicerat September 14, 201114 yr Författare va ska du ha chocker med ;D jag kan svetsa ihopp pipan så det blir minde spridning ist Haha